lunch

Hej hopp!



Då var det lunch, en styck dreesyrmacka och självklart lite kaffe och herbalife shake.

Dagen är V-A-R-M- sommaren tillbaka måntro?

Catrin är uppe på ridbanan och provar sadlar, sacke henne i denna varmen. Hästen lär nog vara ganska så het as well.

Har bara Chiron att rida men har inte bestämt mig om jag ska rida honom nu eller om jag ska rida honom då det är lite svalare ikväll. Sitta och puttsa i svalkan en stund kanske i ställer. Vad säger ni?

Well well jag ska i alla fall ta och svara på lite mail och sedan så är det nog dags för stallet igen!

Föresten vad tyckte ni om min gästbloggare? Min chef Catrin Henriksson var det som skrev ett inlägg.

Som sagt svara på mail!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0