Lunch!

I know! Ganska sen lunch, men det är min vardag haha!

Dagen har rullt på än så länge. Ska snart efter ha publicerat inlägget ta och rida Chiron. Red honom igår. Han  kändes ok. Men lite spänd då det blåste ganska så mycket och blommorna på bokstäverna fladdrade. Bra med miljöträning på tal om det så är han helle inte rädd för helikoptrar då det flög äver en sådan i förrgår när jag longerade och den flör LÅGT men inte brydde han sig om det!

Fick en fråga innan om jag inte kunde ta och lägga ut lite mer bilder från stallet och hästarna!

Svar: Nemas problemas, ska försöka ordna det. Men kan inte lova när, men ska ordna det i snar framtid!


Hinner tyvärr inte blogga nu! Ska ta och rida, Catrin ska hjälpa mig idag. m hon hinner. Alltid något på G här på Dressyrgården!

Senare blir det en hiss eller diss.......
Ikaros



Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Fin bild!

2009-08-18 @ 21:21:54
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0