Sängen

Känns som en skön plats just nu och dit ska jag strax bege mig!

Tänkte att jag skulle ha lagt upp ett par snygga skor från Nelly.com men min dator eller rättare sagt internet vill inte öppna upp sida. KOmmer i morgon i så fall!

Nu börjar två roliga veckor, Nathalie ska börja på inskolning på sitt nya dagis, wiho! Vilket betyder att hon bara kommer vara borta 1h under förmiddagen, även Catrin. Hoppas att hon sover när hon ska rida. Inte alltid så lätt att ha henne i stallet när Catrin ska rida och hästar ska göras i ordning. Dessutom så blir hon inte lättare, vilja är stark och springa kan ockås! jisses!

I morgon kanske det till och med kommer upp en liten video inlägg, vad sägs om det?


Dröm sött

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0