Shopping

I form av fönster titta via nätet! Något måste man ju roa sig med. De andra har åkt till Coutry festivalen, jag stanade hemma. Kännde att jag behövde vara själv för en stund. Idag har jag faktiskt varit ute och joggat i nästan 1h, fick en sådan lust till det. Mp3:n i öronen och en runda i skogen gjorde det så skönt. Rensa tankarna och släppa det mesta för en stund. Sedan tillbaka till verkligheten och bada Ikaros samt pyssla om Chiron. Han fick vila idag, han kändes ganska så trött igår så då fick han en vilo dag, fast han ska få en liten micro vila ett par dagar då han faktiskt har gått ganska så hårt den senaste veckorna.

Well well tillbaka till shoppingen!

Har funnit en del saker på bubbleroom faktiskt.


 
                                                                                             Märke: Mouli


Modern Amusement Jacka

                                                                               Märke: Modern  Amusement

Denna jacka är så typisk mig, älskar den här typen av jackor!!! En del samlar på skor jag samlar på jackor. Dock så blir det både och för min del!



D.Brand Piketröja
Märke: D.Brand



Nå vad tycker ni?
Kram
Timmie




Kommentarer
Postat av: Luffi

nykär i jackan i mitten!!!



den var så snygg att jag la till den på min blogg, plus länkade till den som har den på sin sida, alltså bubbleroom och DIG vännen!



sköt om dig och hoppas allt är bra!!! kramar

2009-08-08 @ 23:18:22
URL: http://www.luffi.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0