Springande Melanoz

Har typ sprungit hela dagen. Catrin fick veta idag på morgonen att vi kunde åka till Plönninge Gymnasiet och väga Ikaros. Varför? Jo Catrin ska köpa en ny trailer och behöver då veta vikten på hästarna så det inte blir övervikt. Vi vill kunna köra två hästar. Catrin har typ alla körkort ¨så det är inga problem men bilen får inte dra mer än 2 ton. Medans vi var uppe till plönninge så red Catrin och sedan for vi hem. Vid 19.30 satt hon upp på Totte här hemma och jag fick vakta lilla snattan.

Men som sagt dagen har gått på i 190 så därför har jag inte hunnit blogga under dagen!

I morgon är det fradg, och var gång jag tänker på fredag så börjar en viss melodi snurra runt i huvudet!

Kan ni gissa!

Det är dags för fredagsmys, hoppas inte föräldrarna stör. Det är dags för fredagsmys....

Man blir hjärntvättad helt enkelt!

Jag råkade nu komma åt en knapp då ALLT blir typ mega stort och har ingen aning om hur jag åtgärdar detta, men det löser sig väl.

Men nu är det dags för sängen!

Kram
Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0