Suck

Varför ska det aldrig gå som jag vill! Hade som sagt tänkt att göra ett videoinlägg nu på morgonen, i godan ron. Men icke sa nocke. När jag gick in i morse för att hämta lite frukost är Catrin i fullt ös medvetslös, för att göra frukost år våra franska gäster. Vem vaknar inte då om Nathalie. Då måste jag vara kvar där inne och hjälpa till! MEN JAG VILL HA FRUKOST! Vad hade hon gjort om jag inte var här? Nu så har jag inte hunnit med det som jag skulle ha gjort i dag på morgonen. Har en drös med mail som måste besvaras samt video inlägget som jag skulle ha gjort. Jag har också saker att göra! 

Irritations moment på morgonen! 

Dagen för övrigt. En tjej som ska rida lag SM i fälttävlan kommer hit senare i dag och ska vara här på intensivkurs i ett par dagar. Så måste kika över hennes rum som hon ska ha. Men jag tror att Josefin städade innan hon for hem! 


Dag att vandra ut till stallet och få saker gjorda så jag kan göra mitt videoinlägg till er läsare. Som jag bara älskar! 

Kram
Timmie

Snart är det dags, kallt, ruggigt, känna hur kinderna fryser till is i den kalla vinter tiden! 

Kommentarer
Postat av: Ida :)

vilken fin häst, riktigt matchande med rött schabrak och lindor :)

kan du inte lägga upp lite mer bilder från stallet och på hästarna? skulle vara roligt att se hur det ser ut. :)

2009-08-18 @ 10:51:58
URL: http://maowie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0