Tjoho

Vad dagen springer iväg!


Har precis haft lunch och ska springa ut till stallet igen. Prinsess Leia (en ponny) kommer hit idag. Det är en elev till Catrin som skä lämna den här i två veckor då hon flyttar till internat skola. Sedan så får vi se om den eventuellt ska säljas. I alla fall så är det en JÄTTE fin ponny!

Catrin och Nathalie flög upp til stockholm i morse. skulle vara ett SDK möte (Svenska Dressyrtränar Klubben) Fusk Nathalie är 1år och 7 månader, hon får flyga före mig haha! Men har jag tur så kommer hon kanske inte ihåg denna flygturen och hinner då kanske flyga före henne innan hon kommer ihåg sånt, vad tror ni?

Catrin hade tydligen uppdaterat sin hemsida i NATT till typ 04.30 haha blir inte förvånad, vi pratar om Catrin. HÄR så kan ni läsa vad hon skrev om mig, jag fick tydligen komma med på hemsidan!

Hoppas ni alla har en lovley tisdag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0