Tuff tuff tuff

Sitter nu på tåget på väg hem! Ska bli skönt att åka hem en sväng, fast jag hade nog hellre farit till stockholm och roat mig lite men det kommer väl det med antar jag!

Glädjen sitter fortfarande kvar över Catrins ritt igår. Både hon och hästen behövde det!

Om två veckor är det dags igen för oss båda att göra turne! Då är det dags för Hässleholm och Chirons tredje start ever!

Tänkte laggt upp en "dagens outfit" bild men kameran ligger i den andra väskan! men det kommer upp när jag sitter på sista tåget från Kalmar till B-måla! Promisse! Ska även bli allmänt bättre på att lägga upp bilder. Får även snart hjälp med att få i ordningn på bloggen min. Jag är inte så haj på detdär med html koder eller vad det nu kallas, får väl ta och bli bättre på det!

Dagen för övrigt har gått bra! Catrin ordnade en härlig pannkaksfrukost åt mig, Josefine, Carl-Johan samt han flickvän från tyskland Nicole. Kan säga att det var mumms efter ha jobbat i stallet tidigare på morgonen! Catrin är suverän på allt! Verkligen allt! Kan knappt nämna något hon inte fixar! Dessutom så finns hon alltid där. Världens bäta chef ever!

En stor kram till henne och jag tror att många fler än jag är med på den!

Nu så ska jag faktiskt ta och vila ögonen innan det är dags för att byta tåg vidare mot mamma och vovven!

Puss och kram
Timmie


Kommentarer
Postat av: Emelie

Hoppas du får några fina dagar hemma :) Kram

2009-08-10 @ 00:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0