Wonderful

Han var så duktig idag min älskade prins!

På framridningen så var han så himla fin! Verkligen JÄTTE fin. Fick till och med en kommentar där dom sa att Chiron såg ut som en tavla!!! Inte illa att få en komplimang, vaecker som en tavla. That did my day!

Väl inne på banan så skrittade jag bara runt. Inget annat. Bara skritta låta honom kolla av läget. Han stannade i ena hörnet och kikade på människorna som satt vid ridbanan. Han blev lite spänd inne på banan men han lyssnade så fint på mina hjälper. Men blev ett par missar. I ena mellangaloppen så brlt han av till trav för tidigt, Den ökade skritten fick vi travinslag på. Ryttarmiss. Jag hade inte tillräckligt med stöd och lättade för mycket på handen och var för ivirg att gunga fram honom så han föll över till trav. Men lyckades reda ut det hela så slutet blev riktigt bra. Höger galoppen, fattningen gick kanon. Har haft lite problem med den men gick fint idag. Efter galopp volten så bromsade han ngt så fick trycka till honom då det kom en mellangalopp, var inte så poppulärt från hans sida och gjorde ett ltet fint skutt. Sådana här missar kostar en del. Men sånt är livet. Det var hans 3:dje start ever och han var så fin att rida på framridningen och skötte sig kanon inne på banna. Han är min prins!

Well well

Nu ska jag ta och hoppa in i duschen för att sedan krypa ner i sängen med lite godis och min dator! Mys pys kallas det!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Corinne

Grattis vännen!

2009-08-23 @ 08:36:04
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/
Postat av: Emelie

vad skoj att det gick bra! Grattis kusinen :)

Kram

2009-08-23 @ 14:42:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0