091211

Fredag idag och jag är hemma!

Resan igår gick bra, även så flytten. Dock var det inte en liten väska jag hade med mig haha! Men det gick bra ändå!

Catrin var inte hemma när jag åkte och det kändes skönt på ett sätt men inte på ett annat. Man hade kanske velat sagt hej då för en "sista" gång. Men det underlättade nog en del att hon inte var hemma. Idag ska lilla Snatteliten Lussa i skolan, hoppas att Catrin tar lite kort så man får se henne i lusseklänning!

Mamma och Roger har åkt i väg mot Stockholm och är snart där. Jag själv har ett fullt shå med alla valparna här må jag säga! Ska se om jag kan fota dom lite senare. Om dom nu vill fasta på bild! Kan bli lite svårt, i såt fall när dom sover. När dom nu gör det haha!

Det roliga är att det känns inte som att jag har slutat på dressyrgården. Att allt är som vanligt. Jag är bara hemma på en liten ledighet och ska åka ner i övermorgon! Vet inte varför det känns så. Kanske hade varit lättare om jag och Catrin hade blivit värsta ovänner, då hade det kanske inte kännts lika jobbigt. Men det blir ju jobbigare på andra sätt. Men jag måste ändå tillbaka för att jag fick inte med mig all packning faktiskt! So all be back!

Nu ska jag ut med min lilla vovve en sväng. Ni kan få lite bilder på min sötnos från förra julen, mamma hade det på sin hemsida och önskade alla valpköparna nya com gamla god jul! 

                                                Denna bilden fastnade blixten i Trissans Ögon
                               

    
 
                               

   


                               



Hoppas ni har en fin fin fredag! 



                          






Kommentarer
Postat av: Vivere

GUUUUD vad söta dom är med glitter runt halsen = TOP DOG ;o) Hoppas du får en super FREDAG med alla små valpar ,



2009-12-11 @ 14:00:06
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: Emelie

Skönt att höra att hemresan gick bra. Hoppas du får fina dagar hemma! Kram

2009-12-12 @ 00:30:36
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0