29 grader varmt!

Har det varit idag. var kampigt att ligga nere pa stranden!

Ni far ursakta min daliga uppdatering men det ar inte alltid latt att fa tid till datorerna da det ar bara tva datorer pa hela hotellet!

Men det ar fortfarande kanon har nere och traffat jatteroliga manniskor. Flera svenskar som man borjat umgas med mm.

Igar sa var vi under havet och tittade pa koraller och Nemo fiskar. Helt klart vart pengarna. Dock var sittplatserna valdigt tranga men hur ofta ar man under vattenytan i en ubat?? Sa det var bara till att se nojd ut!

Igar sa blev vi indragna till yttligare en butik och blev utkladda till allibaba haha! OMG sager jag bara, han blev nastan lite irriterad varfor jag inte valle ha ett plagg som sag ut som en lusseklanning. Forsokte forklara for honom att det ar lite annorlunda i sverige gallande kladsel! Men han tyckte att jag hade kunnat haft den pa mig under nyar haha! Men nej tack!

Idag har det inte skett sa mycket bara tagit det lugnt som dom andra dagarna. Gjort det vi har haft lust till.
Jag vet dock inte varfor men jag maste ha en magnet som gor att alla mysko typer vill komma fram och prata. Det roliga ar att ingen vill knappt prata med min kompis men alla ska ha ogonkontakt och prata med mig?? sceary ar det. Helt fashinerade av mitt har ar dom ocksa?? fattar ingenting men det bli nog bra!!

Men nu ska jag ut och titta pa showen som borjar snart, det ska vandras pa spikmattor mm.

Ha det bra!!


Kommentarer
Postat av: Simone

sV: Jaa, njut så mycket du kan nu :D

2009-12-21 @ 20:41:25
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0