En vit jul

Har vi alla fall fått i år. 

Gårdagen var trevlig. Mormor var här och åt lite mat med oss och sedan så tittade vi givetvis på Kalle Anka, dock tycker jag att det är som ett sömnmedel men det har nästan blivit kultur på att man ska titta på Ankan mf. 

Jag fick lite saker i Julklapp, fast att jag inte önksade mig någonting. För mig är inte julklappar så betydelsefullt. Visst är det roligt att få julklappar men det finns andra saker som är mer betydelsefulla än att folk ska bli stressade öve klappar och pengar eller hur? 

Men jag fick i alla fall ett par böcker av mamma. Varav den ena är Liza Marklunds "En plats i solen" Jag läste den första boken av dom två "livstid" och den sträcktläste jag nästan! Så ska bli spännande och se om denna är lika bra. Älskar att hamna i en anna värld och försvinna in i boken 

 
                                                

Har försökt fixa i ornding lite bilder mm från Egypten men min dator har verkligen krånglat idag. Den vill intsallera det ena och det andra, även det tredje och det fjärde. Men nu börjar han bli på bättre humör.

Nu ska jag i alla fall ut till stallet en sväng. Ska mocka lite och ta in två hästar tänkte jag!

Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Simone

Hallå goding :) Hoppas du haft en riktigt härlig julafton :)

2009-12-25 @ 16:22:18
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0