Ett kik in i framtiden.....

2154 är året jag pratar om.
Det året som filmen AVATAR utspelar sig.

Michelle Rodriguez gör en av filmens starka kvinnoroller. De



Filmen Avatar sägs bli julenmega film och kanske näst års film. Den verkar vara väldigt bra gjord och skickligt, att få ihop "reality" men animerat måste vara svårt på det sättet som det är på filmen! Jag ska i alla fall se den. Men om det blir på bioduken med 3D eller hemma i soffan återstår att se, men se den det ska jag! Verkar som en bra film i min smak.  Där man kan komma bort från verkligeheten en stund.



Vad  tror ni om filmen??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Den här filmen ska jag absolut se, jag tror den kommer att vara toppen!

Kram

2009-12-14 @ 01:16:27
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0