God morgon!

Elle nä, vi börjar om! God Förmiddag! Det lät bättre!

Han inteblogga imorse. Hjälpte Catrin att packa in alla sadlarna i hyrbilen som hon har idag, stora Vivaron är på service och omlackering sedan stormen ni vet,blåste ju iväg tak som träffade bilarna.

Sedan så red jag och Catrin Ikaros och Chiron.
Lillprinsen var ganska så fin idag. Traven blir verkligen så mycket bättre efter galoppen, den traven som jag får efter galoppen ska vi försöka få hela tiden!

Nu tänkte jag ut och skritta Chicko i skogen så han få börja gå i lite lätt teräng, så ska jag ta och börja trava honom nästa vecka. Den gamla mannen!

Hoppas ni har en fin fin Lördag och att ni fick en bra start på helgen igår!

Bloggar mer när jag har lunch!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0