God Morgon!

Sweet hearts!

Fy vilken dag det var igår! Somnade strax efter 17.00 vaknade sedan vid 19.30 att Catrin ringde och hade världens mardröm sånär jag kommer in i huset så frågar catrin nästan shockat, vad är det som har hänt? Inget, bara migrän och hämska drömmar och gråt i sömnen haha!

Men idag känns det i alla fall bättre och jag hoppas att min migrän kan vara lite ledig idag.



            Conrad Schumacher
Vad som gäller för mig är att snart traska ut till stallet och börja göra i ordning Ikaros.  Conrad träning idag.

                                                       




Kommentarer
Postat av: simone

Sv: Det låter ju fantastiskt! så roligt att höra när någon gör det han/hon verkligen trivs med, hittat rätt :)

2009-12-04 @ 12:31:58
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0