Home sweet home

Då var man hemma hos mammsen. Kan säga att jag intekänner migöverdrivet pigg idag. Kanske skulle ha stannat kvar i Egypten?? eller nej tack! Inget ställe jag skulle vilja bo på!

Dagen började i alla fall med en kaffelatte på Eccpresso house innan tåget gick av mot Hestra idag för att sedan byta till bil mot Blomstermåla!

Vi får tydligen lite gäster hit senare idag, man känner sig verkligen upplagd för det men vad gör man. Ska kika över mina bilder och blogga mer om resan lite senare. Är ca 300 bilder som jag måste gå igenom haha!


Ska ta och hjälpa mamma lite nu med dukning mm, Men vi hörs senare vänner!!

                                        




Kommentarer
Postat av: Corinne

Jag saknar dig så in i bomben!



& en jätte fin bild!



Hoppas du får en härlig Jul & många fina klappar!



Många Kramar!

2009-12-23 @ 23:43:10
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0