Melanoz HISSAR & DISSAR

Nu kör vi en Melanoz Hissar och Dissar!

Tänkte ta Dissen först!

                                        
Tro det eller ej men jag tänkte ge en stor Diss till fyrverkerier! Av de anledningar att det kan förstöra så mycket.
Nu talar jag inte enbart om alla människor som kan bli skadade genom fyrverkerier utan våra fyrbenta vänner! Hundarna är nog de som tar mest stryk av alla djur, då en t.ex en häst sällan bor inne i stan! Det många hundägare inte tänker på är att fyrverkerier kan ge en otroligt dålig erfarenhet för en hund och kan bli lidande resten av livet! Dessutom tycker jag att privat personer INTE borde få använda fyrverkerier. HUr många olyckor genom åren har inte skett, på grund av okunnande, fulla människor som ska ha kul vid 12 slaget eller rent av klantiga tonnåringar! Är det inte bättre att komunerna håller i fyrverkeriet? Sedan undrar jag hur kul det kan vara att lägga hundratals kronor för ett fyrverkerispel????? Onödiga pengar enligt mig!
Jag själv tycker att det är jätte kul att se fyrverkerier men inte på vilka villkor som helst. Så tänk en gång extra!

Nu till Hissen

                                   
Jose Maria Di Bello och Alex Freyre blev det första Latinamerikas vigda gaypar! Jag säger bara äntligen. När ska våran moderna tid förstå att folk av samma kön kan bli  förälskade och säkerligen ha en lyckligare relation än många straight har. Det är ändå 2000-talet vi pratar om och inte 1900frysifast, eller vill vi kanske leva kvar på den tidsåldern? Nej tack! Att Gud antagligent ycker det är förj*vligt att ett par av samma kön får gifta sig skiter jag fullständigt i. Om han nu tycker det (som det verkar vi bibeln) så är han inte värd min tro! Så ge mig en anledning till att Gay killar eller tjejer inte få lov att leva tillsammans som ett par?


Kommentarer
Postat av: Vivere

finner ingen glädje i att lägga pengar på fyverkerier , där kan man verkligen kalla att smälla upp pengar,

2009-12-30 @ 16:22:18
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0