Morning!

Idag är det riktigt frostigt ute och minusgrader har det verkligen varit i natt!, jag som verkligen älskar kyla.Känn ironin!

Idag är det onsdag med andraord lillördag och jag ska snart dra på mig varm varma kläder för att traska ut till stallet. Det hemska är att mina termobrallor åkte med flytten! men man får helt enkelt överleva!


Dags att fylla på fågelmat i pippisarnas hus!

Ni glömmer väl inte heller alla julkalendrar som är i gång nu? Bland annat hos lilly och Kenza! Alltid en roliga lucka att vara med och tävla om innehållet!

Dagsför stallet vänner! Hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Vivere

förstår inte menar du det är frost och minusgrader ute ? , trodde det var sol och 28 grader varmt ;o)



hoppas du överlever dag i kylan



kram

2009-12-02 @ 11:11:50
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: simone

Så myysigt! sådant hade jag gärna haft, men det går inte så bra på balkongen :/



Ursäkta min otroligt dåliga geografi, men vart ligger Laholm? Om man tänker från Göteborg:P

2009-12-02 @ 13:29:33
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0