Samvete

är inte på topp gällande bloggen! Men idag har jag hafte n del att göra och det är inte färdigt ännu. Har pratat lite i telefon och hjälpt mamma med sin nya hemsida som en annan håller på att ordna ihop men det är inte alltid så lätt haha!! Men nu har jag i alla fall fått lite tips om hur jag ska göra min hemsida. Alltså en ny! Spännande!

Dagen har annars rullat på bra! Satt och kikade igenom lite saker som jag tog med hem från egypten och en sak som kanske inte är så typiskt egypten men jag är så glad över den. En liten Prada väska. Så snygg är den och det var även ett certefikat på den så jag vet att den även är äkta. Det är ett tipps till dig som ska till egypten. Se till att det följer med ett certefikat på t.ex papyrus och liknande så du vet att det ÄR äkta. Som i detta fallet. Min prada väska! LOVE IT!

                                   
                                            Vad tycker ni? HISS el DISS


Kommentarer
Postat av: Vivere

Ur snygg !! Stor HISS

2009-12-26 @ 16:23:26
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0