Storm chasers

Jag vet! Mitt nya yrke som jag ska satsa på!

Jaga stormar. Såg precis ett program på 6:an där dom just jagade stormar och specielt tornados.
Efter mycket om och men så lyckades dom hamn mitt under en tornado i sin specialbygda bil. Att dom vågar. Där ville dom i alla fall filma och fota lita samt ta massa uppgifter om just tornados och stormar.

Jag kan säga som så här, inget jobb för mig. Till och med larmet gick där dom var att man skulle söka skydd för att sen stor storm var på väg, men inte dom körde glatt runt i sin konservburks bil och skulle fota!

    



 



Vad säger ni? ett nytt yrke kanske?


Kommentarer
Postat av: Saxin

Haha, jag såg det med. Helt sjukt. Jag fick fjärilar i magen bara av att KOLLA på programet. Usch. ;D

2009-12-27 @ 15:52:46
URL: http://engulanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0