Svar på kommentar!

om Ett gott skratt!!:
Kul o läsa om en kille som rider! men det kanske inte är något folk går runt o skyltar med precis ^^

(Att jag valde att svara på detta är inte just riktat till dig som skrev kommentaren, har hört detta så många gånger förut och villa ha sagt vad jag kände)

      

Skulle ha gjort ett videoinlägg om detta men webcamen krånglar lite ikväll!

Om jag ska vara ärlig så förstår jag inte det som står ovan. Om man tar en tjej som spelar fotboll, hur många höjer på ögonbrynen då? Varför är det då så specielt med en kille som håller på med hästar och ridning?




Jag har under min skolgång fått "äta" upp att jag håller på med hästar, men aldrig att jag har get upp det jag älskar för vad andra tycker.

Jag älskar det jag gör och kommer alrig att sluta med hästar. I dagens läge lever jag ett liv där jag arbetar med det som jag brinner för mest, finns inget annat jag kan tänka mig att göra eller byta ut mot. Jag blir så ledsen när jag hör att många killar slutar med ridningen och hästar för att man blir mobbad och blir inte en i gänget! "Ridsport är jue en fjollsport".



Man ska aldrig ge upp det man älskar att göra för vad andra tycker och tänker. Defenetivt inte om du hör sånt från dina vänner, vad är det för vänner?  Ge aldrig upp det du brinner för, fortsätt med det du gör!

Jag är otroligt glad över att jag aldrig ha gett upp hästar och ridning. Nu så arbetar jag mot min dröm. Att kunna driva ett professionellt dressyrstall och rida grandprix. Om jag någonsin kommer att uppleva detta vet jag inte men jag kommer att göra allt för att få möjligheten, jag gör mitt bästa. Hoppas att med min ambition,vilja och med ett jäkla anamma på att ALDRIG ge upp att jag ska lyckas. Vägen är lång, men jag älskar det!






Kommentarer
Postat av: Vivere

måste säga bra skrivet på den kommentaren !! , det är tråkigt att vi killar blir ner tryckta i skiten för vi valt att hålla på med hästar, jag tycker det är upptill var och en välja vad dom vill göra och känna man blir peppad och får stöd än skit snack för man håller med hästar och är kille !!, tycker folk skall titta på världseliten ! , hur många killar rider på världs eliten ?

2009-12-01 @ 22:54:56
URL: http://amoretesoro.blogg.se/
Postat av: Emelie

Bra sagt kusinen, strunta i den puckade omvärlden, kör på bara - du lever iaf din dröm och är lycklig :)

Kram

2009-12-01 @ 23:26:00
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0