Vad sager man!

Att det ar undebart vader har i Egypten och Hurghada!

Under dagen har vi bara tagit det lung, inte manga knop om man sager sa, har dock inkopt mig ett par nya solbrillor, and i just love them, natan mer an mina gucci haha!!

Men folket har ar ju inte direkt byga av sig, en helt annan religon an i sverige kan man saga! Men spannande dock!

Pa lordag ar det i alla fall inbokat sa da ska vi under vattenytan, i en ubat haha. Ska kika pa korallreven mm. Ska bli spannande!

Annars har vi som sagt bara tagit det lugnt idag. Mate ar det ingen brist pa och all efteratt som ar! Gode tid sager jag bara, men klagar det gor jag dock inte!

Pa formiddagen sa var vi dock ute pa stan och holl knappt inte pa att komma ut ur affaren! Pruta ar ordet!

Jag har inte hunnit kika over om jag kan lagga over bilder, ska ta tag i med det under morgondagen.

Nu ar det dags att fortsatta kvallen!

Ni fryer val inte dar hemma va??


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jo, det är kallt, kallt, kallt här hemma i Sweden, brr. Snön kom idag och med den minusgrader. Du får njuta av värmen :)

Kram

2009-12-16 @ 23:42:00
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: viktoria

I halmstad är det ju 15 cm snö och -8 grader så jo vi fryser ;)

2009-12-17 @ 07:06:07
Postat av: simone

sV: Haha XD men du.. jag har aldrig fattat.. hur kommer det sig att du driver två bloggar.. ? :)

2009-12-17 @ 12:47:17
URL: http://fattybom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0