woops

Grannen blev inte alls sur att hästarna hade hoppat på deras gröna matta, men hon blev glad när jag knackade på och sa till. Fick försöka bryta pratstunden x-antal ggr innan jag kom därifrån, hinner inte stå och prata haha! Men en stor HISS för trevliga grannar!  




Sotarna har varit här och våran fönsterputsnisse är här nu! Han är snabb må jag säga och bra blir det! Man kanske skulle ha en städa nisse som sköter allt det vardagliga?

SHIT vad klockan tickar på, han i alla fall kasta i mig lite lunch, måste ut och göra klart stallet. Hästarna vill nog komma in innan det blir mörkt och få sin mat!

Ikväll blir det en videoblogg!


Kommentarer
Postat av: JennyM

Tack så mycket :)

Ja men verkligen, det är ju det allting bygger på känns det som. Massa vilja! Bra till allt minsann. Jadå, jag är helt övertygad om att jag kommer tillbaka. Finns inget jag vill mer, så redan bestämt mig att jag ska tillbaka! :)



Det med tyskland ja, det är så uttjatat nu på något sätt. Alla pratar om att om man ska bli något så ska man åka dit. Men jag tycker faktiskt att det finns en hel del bra ställen här i sverige med, dock kanske inte på samma sätt som där nere men det är defenitivt inte lika öppet och naturligt med dopingen här hemma som det var där nere. Det var hesmkt verkligen! Sålde en blockhalt häst som dom bara tryckt i massa skit så den skulle kunna gå en stund iallafall och likande saker. Gav dom lugnande "utifall att.." Hemskt! Men men inte så mycket man kan göra, hamnade säkert väldigt fel också som du säger. Dock var det ju många ryttare där som tävlar upp till internationellt både dressyr och hoppning och det verka va samma sak där så.. Tråkigt men sant! Har du tänkt stanna kvar hos Catrin länge till eller så?:) Hon är väldigt duktig dock så förstår dig!

Ha det bra! :)

2009-12-01 @ 19:55:05
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0