dags att bada

Nu har vi ätit macka och passat Nathalie medans Catrin har duschat. Red Chiron innan och det känns bra inför tävlingen i morgon! Hoppas att han håller sig på matttan, att han inte står på händer så att säga haha!!

Nu är det dags att bada lite hästar. Chiron ska bli vit och fin så han blänker och svansen ska vara krit vit (hur länge det håller) sedan så har vi Totte som också ska badas och bli fin inför tävlingen.

Sedan är det som sagt till allt det andra! Så dags att fortsätta och sätta på sig gummistövlarna!

Kram
Timmie




20*60 bana som jag ska rida på i morgon!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Önskar dig lycka till imon! Jag vet att det kommer att gå superbra! Jag har lite problem med att komma loss imon em som det ser ut nu :( Men på tors ska det inte vara omöjligt att komma och titta :) Jag jobbar dock på att hinna komma imon också. Det vore sååå skoj :) Kram

2009-07-22 @ 00:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0