Har ni funderat på?



Hur lätt vi tar saker för givet efter ett tag? När våren var på väg, knopparna på träden böjade slå ut och påskliljorna, tulpanerna och andra blommor började få färg och blomma. Då var livet helt underbart, eller hur? Nu tar vi det för givet. Alla gröna träd, gräset som växer hela tiden som vi klipper och alla ska ha de perfekta gräsmattorna. Men har ni funderat på att det sanrt är augusti och sedan september och poff så är det julafton. Så från och med nu så ska jag verkligen ta vara på sommaren och låta den göra sitt så och jag ska njuta var minut. Snart kommer det bli mörtk, kallt smat förbaskat hal och troligtvis geggit som gör att an druttar i vält, samt  den årliga jul stressen. Sommaren, thats my time! Men det är verkligen var vi tar sakerr för givet efter ett tag......

Well well

Då var snart denna måndagen over. I morgon är det nya tag och jag funderar på att gsnak så snart dra mig till sängen och burra ner mig under täcket. Mys pys kallas det, en av de bästa stunderna på hela dagen, efter duscha.

Kram
Timmie
OBEROENDE HERALIFEDISTRIBUTÖR


Kommentarer
Postat av: Emelie

Japp, det gäller att njuta av grönskan så länge den varar. Det är snart mörkt ute igen...suck

2009-07-14 @ 14:07:27
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0