Hej!

Idag så har jag haft gasnska så många nya besökare! Riktigt kul! Hoppas att ni återkommer och att ni gillar bloggen!
Har dock ett problem! Ni ser ingen profil som brukar vara på högersidan. De har av någon anldening halmnat längst ner på bloggen. Ingen aning om Varför och jag får den inte till att hamna där den var innan. Så är det någon som kan hjälpa mig så snälla!! Skicka ett svar i kommentarer! Vill verkligen ha ordning på den men har ingen aning om vad det är som gått snett! Så vädjan om hjälp finns här!!

Dagen rullade på efter sista inlägget. Kunde släppa ut hästarna en stund under etfer middagen mellan regnskurarna. Fick till och med sopa vatten utansör stallet för att det inte skulle bli översvämmning! Helt galet mycket vatten!

Mamma kom tillbaka från Bjuv runt 18-19 tiden. Hade då duschat och sprang sedan för att plocka in hästarna då det öste åter ner en massa regn. Sedan så bar det av in till Örkelljunga och köpa pizza. Dock så vart det inge pizza utan kebab i bröd, blev proppmätt kan jag säga! Men gott var det så tack mamma för det!

Ska snart ta och lägga mig, skulle gjort det för länge sedan men fastnade på bloggen ang felen som kommit upp! Men jag lyckades inte lösa det och söker därmed efter hjälp!



Nä klockan ringer verkligen tidigt i morgon. Ska äta frukost med mammsen innan hon åker vid 06.00 i morgon bitti, för sedan far jag ner till Falsterbo och hon åker hem till Blomstermåla efter hon har dömt klart!

Natti Natti
Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0