Hey on you!!

Hur är det med er en tisag morgon som denna då? Här är det fin fint. Har precis ätit frukostr och ska snart traska ut till stallet. Hade en dejt i dag på morgonen...inte mycket dirty sådan. Tömming av brunnen var det idag. Då menar jag inte en vanlig brunn utan en tre-kammar-brunn där allt kiss och bajs hamnar ni vet! Well well vet inte om ni kommer ihåg det inlägget jag skrev för ett bra tag sedan då vi hade en person som tappade ner spätett här för typ ett halvår sedan. Det låg kvar där tills nu men min dejt var så snäll så han hoppade ner och hämta det, fast vi fick modullera ner en stege. Han kunde inte göra sina armar 20 cm längre. Så ingen begåvning gällande sådant. Well well upp fick vi det och det är bra, för det är det bästa spättet vi har! Så ett tipps till alla som ska stoppa ner skaer i brunnar TAPPA DET INTE!

Idag, Tisdag som sagt. Många var på Britney konsert igår. Kan tänka mig att det var ganksa så specielt när hon var där och man fick se henne live. Själv satt jag och tittade då på Lotta på Liseberg, wiho! Innan jag fyller 25 så har jag en del mål som ska klaras av eller drömmar rättare sagt. Jag ska bland annat åka utomland, verken Danmark, Finland eller Norge r'äknas. I och med det så får jag vara på en flygplats som jag aldrig har varit och därmed får flyga. Sedan så ska jag gå på konsert med någon fräsare som kommer hit till sverige. Vem ingen aning, måste ändå vara någon man känner att man vill se! eller?

Men nu så måste jag jalla på lite. Höll på att hänga tvätt när min dejt kom så måste hänga upp det innan jag drar ut till stallet!




Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0