Kaffe



Catrins pappa Hasse kom innan när jag var på väg in och hade lämnat lite saker i huset och skulle ner till husvagnen som som står vid våran longervolt. Tror han ska vidare ner till Bachebäck eller hur det nu ska stavas, med husvagenen ska han dit i alla fall. Han hade köpt lite fikabröd och undrade om vi skulle dricka lite kaffe senare. Kaffe galen som jag är så säger jag inte nej till en kaffe! I och med att vi har gäster i stugan så är digitalkortet till tv:n där inne så inte många kansler har jag att välja mellan så det får bli att kika på Lotta Engberg på Liseberg ikväll. Kanske inte så hippt men något i alla fall!

De senaste dagarna har jag varit så sugen att åka upp till stockholm. Är så fint där uppe under sommaren. Att gå ut på kvällarna hade ju inte heller varit fel! Var ett tag sedan jag var ute och shakade loss så behöver snart komma ut och lufta mig lite. Håller på att bubbla över i partaj delen.

Nu hade jag tänkt att jumpa in i duschen. Kan behövas efter röjj röjj!!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Att du är en sådan kaffeoholic, kusinen :) fast din mamma, min pappa och vår farmor/mormor gillar ju också kaffe i stora mängder så det är väl ett släktdrag...haha. kram

2009-07-13 @ 21:48:22
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0