Kvällen

Är här, kom med storm steg. Som vanligt! Dagarna är inte roliga när dom springer iväg. Fast hade det tagit för lång tid så hade det också varit tråkigt så kanske är brasom det är men man hinner inte alltid med.

Lektionen för Josefin gick bra. Hon rider riktigt trevligt. Bra kännsla och en fin grundsits. Hade lite problem i höger galoppen och han sköt ut vänsterbogen och föll i sär men blev bättre. Rom byggdes inte på en dag och det viktigaste var att hon skulle förstå hur jag menade, och det gjorde hon. Hon verkade vara nöjd i alla fall.

Jag och Josefin fick i uppdrag att laga chili con carne ikväll. vojne vojne! Men det ska nog gå bra. J verkar vara en höjdare i köket, får vi hoppas på i alla fall. Laga mat det kan jag men har aldrig gjort chili con carne befor.

I morgon så är det dags för Conrad träning igen. Så göra icke darling fin fin och sedan fara upp till Halmstad som gäller. Träningen för honom igår gick tydligen bra och han kändes tydligen fin idag när hon red.

Men som sagt har en del saker att stå i, ni vet chili con carne! Jag lovar it will taste like CHILI hihihi!!!

Kram
Timmie
Oberoende Herbalifedistributör

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0