Lunch

Har precis haft lite lunch och snart är det dags för att traksa tillbaka till stallet för att knoppa Ikaros. Kan säga att jag är så damn trött idag. Skulle göra vad som helst för att få duscha och krypa ner i en soffa och se på film och typ sova! I morgon blir det ju lagom roligt också. Måste upp 05.00!! Im so happy!

Dagen har dock gått bra än så länge! Två hästar ridna och alla boxar mockade samt allt förberett till Ikaros så nu är det bara hästen och ryttaren kvar som ska göras någonting med haha! Ryttaren får dock klara sig själv.

Söndag ser jag inte alls framemot. Då ska montern packas ner. Tältet ska vikas ihop och skåpen ska packas samt rullas upp på lastbilen och min tanke var som sagt att jag skulle ha åkt med mamma hem i och med att hon är här nere och ska mentalbeskriva hundar. Hade varit så skönt innan Josefin åker hem. Sedan så börjar alla skolorna igen och sommarloven tar slut. Ni vet det är snart augusti!!

Men nu så ska jag ta och springa ut till stallet igen.

B tw såg att inte mitt morgoninlägg publiserades så fick göra det innan och därmed gick jag inte upp när det blev postat. Bara så ni vet!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0