Lunch time

Då har man åter haft lunch. samt tagit min shake så man mår tipp topp! Har svarat på lite mail ang Herbalife, kul att man får lite svar på anonnsen!

Dagen har gått bra so far. Ska ta och fortsätta röjja röjsåg nu tänkte jag! Måste göra lite fint runt stallet också samt fortsätta bland hagarna. gräset är liksom never ending story!

Vad gör ni en tisdag som denna då? Solen tittade fram för en stund sedan men är nu gömd bakom molnen igen. Men gör inte så mkt, så länge det inte kommer regn. Ganska varmt att köra röjsåg när solen skiner.

Men nu så ska jag fortsätta dagen! Bloggar senare givitvis och senare idag så kommer jag berätta 5 saker ni inte visste om mig! Spännande va!

Kram
Timmie




Vill du veta mer? hör av dig så berättar jag mer om produkterna och kanske affärsplanen.

[email protected]
eller
[email protected]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0