Mätt i magen!

Efter spagetti och köttfärsås och kladdkaka med vaniljvisp till efterätt så känner jag mig gravid! Men så gotti gott var det!

Det är faktiskt helt otroligt! Jag och Josefine har hunnit duscha, laga mat och gjort kladdkaka och klockan är bara 21:00! Kors i taket säger jag bara! Vi sitter nu och kikar på en kriminalare tror jag, någon gamal tant som leker dektektiv, liksom spännande!

Vi får se om jag får Josefine till att gästblogga här lite senare! Men först ska jag lägga upp lite bilder från tävlingen förra veckan. Josefin hade också tagit kort med sin kamera så lade över dom innan!

Kram
Timmie









Han gjorde ett jätte fint jobb lilla prinsen. Första tävlingen och första gången riden bland så många andra hästar och med människor på läktaren!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Vilka fina bilder, kusinen :) Ni ser ut som ett underbart ekipage! Kram

2009-07-30 @ 13:57:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0