Morgon!

Kna man fatta en veckan redan tog sitt slut igår? Faksterbo Horse Show över för i år. Det var i alla fall ganska så trevöigt i Falsterbi igår. Träffade på en hel del människor man känner, både profesionella ryttare och vänner man kännt länge! När jag kom igår vid 12.35 tiden så var det fullsmockat på¨framridningen till dressyren. Gissa vem som red fram där? Jan banan alltså Jan Brink och Briar. Och vilket jubel det blev när dom gick in och gjorde sin allra sista Kür här i sverige. Såg även Hubertus Smidth samt Minna på Don Charley. Lilla Prinskorven '(Chiron) Har en del kvar att lära men passagera kommer han kunna gör minst lika bra!

Kvällen var det segaste av´allt. Pack igen! Vi började 18.00 och var klara 22.45lämnade vi F-bo kan säga att jag somnade i bilen på väg hem.

Idag så ska vi packa upp! Bilen i Laholm där det ska vara tävlingar från Osdag till Söndag. Ska rida Lill prinsen och hoppas att jag sitter kvar under hela ritten och framridningen haha!!

Men nu ska jag faktiskt ta och dra på mig lite kläder och ska hoppa ut till stallet. Ska bli bättre bloggande idag! Ska i alla fall försöka!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0