Natt bloggande


Trött


Ligger nu nerkruypen
i sängen, ny duschad och snart redo för att drömma. Man kan säga som så här att det regnar en del på västkusten dessa dagar. Kanske inte det roligaste men vad ska man göra? jo frysa!

Vi har i alla fall monterat upp tältet i morgon ska vi flytta in skåpen och på Onsdag är det dags för tävling! För min del gör det inte så mycket om det regnar Onsdag och Torsdag då jag min klass går inomhus! Dock är han inte så van att gå inomhus men mer van att gå ute i blött om det nu skulle regna. Men det kommer nog gå bra. Startar ganska så sent på Onsdag inte fören 16.02 så det är ju skönt. Kan man hinna ta det lugnt utan att behöva gå upp tidigare än vanligt! Ska verkligen bli så roligt att få ta på sig tävlingskjortan, de vita ridbyxorna och kavajen somt plastrongen. Hjälmen som jag fick när jag praktiserade hos Minna. Har en likadan som hon har (staus haha) Ska verkligen bli så skoj. Första gången på två år man får ut på tävlingsbanorna igen!!  Men Laholm rekomenderar jag verkligen att åka både som publik och som ryttare. Bra med plats, trevliga människor och allt är tipp topp.

Något som jag dock INTE rekomenderar är pizzerian Laholmia som ligger i Laholm. Otrolig dålig service och otrevlig personal. Mer om det i morgon. Väljer man ett service yrke så får man leverera till kund. Dessutom så ska man nog inte vara otrevlig mot en bloggare. För i bloggvärlden sprider sig saker snabbt!!

Ni får förlåta mig för de mobila inläggen. Men lite svårt att ha med mig datorn precis överallt, jobbar man med hästar så kanske det inte är det mest smidigaste yrket att sätta på datron och ha i stallet. Men försöker så gott jag kan!

Nu däremot så är det dags för mig att sussa kudden!


Natti Natti
Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0