pulsen ökar, Lusten tar tag!

Jag vill jag vill!! Nä inte riktigt. Är på väg till Tayes för att äta lite för att sedan åka hem och rida. Men saken var den att vi åkte förbi ett majsfält och i skräckfilmer springer man ju alltid egenom ett majsfält för att gömma sig eller liknande! Såp fick en lite ide om hur det skulle kännas att springa egenom ett majsfält som är lika högt som jag?

Well well

Tältet är i alla fall fyllt med skåp och gud vet vad. Skönt att det är kalrt annars hade vi haft det över oss senare. Men vi har verkligen ap mycket att göra under eftermiddagen. 4 hästar ska ridas, två ska champoneras och sedan då utrustning till båda och till oss själva!

Men nu är det das för lite mat och så har jag förhoppningsvis någon som kommer och gästbloggar i dagarna! Men vem det är återstår att se!

Ta care så länge!

KRAM
TIMMIE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0