Rulla rulla rulla skåpen

Åter på väg till Laholm för att rulla in skåpen i tältet. Hoppas dock att det blir upphåll, ni vet jag är icke vatten tät.! Fytte rackan för vatten!

Vi sitter och pratar just nu om att det svåraste på tal om ingenting att det svåraste man gör som ryttare är att skillja sig från en häst men det finns en annan sak. Catrin ska nu ta en kännslomässigt beslut., Hon har haft dessa sedan sedan 1992 köpt i Paris, på Salon du Cheval. Nu börjar dom komma till the end. Hennes ridstövlar. Ettr par trogna Könings stövlar, vinröda som har använts i många ritter. Men nu så har hon tre par nya. Ska ta foto på dom i morgon tänkte jag och 'även på dom gamla stövlarna ska ni får se vad jag menar med ett känslomässigt beslut!

Nu är vi snart framme i Laholm, haha solne skiner men oroväckande moln närmar sig. Dags för Timmie att åter drunkna. Men hoppas dock inte det. Får använda badring!" Kanske en ide?? 

Vad finner mina vänner att göra idag då? Har folk börjat jobba efter semestern eller har folk fortafarnde semester?

Well well

Bloggar senare!

Kram
Timmie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0