Seg

Har prcis plockat in hästarna och sett till så att dom mår bra och gett dom sin natti natti klapp! Blev så seg plötsligt! Så tröttsamt är det att känna sig seg. Borde ta och duscha så att jag kan laga lite mat. För äter jag före jag duschar kommer jag bara bli ännu segare. Nu springer Per Moberg runt i tv rutan och äter sparris. Så upphettsande. Vet inte men jag får dåliga vibbar av honom. Han har alltid spelat lite så skumma typer så för mig är han själv skum. Blev så sugen på att redigera lite bilder. Ska se vad jag kan göra med mitt picasa program! Vill ha fotoshop egentligen, måste få tag på det.  Fick ett sms innan om jag inte skulle vara nere i Falsterbo, men nope inte fören på Söndag ska jag ner. Ville tydligen festa. För många så bertyder Falsterbo galna kvällar. Skulle vara kul att chaka loss på dansgolvet men jag har annat för mig i år! Nähe nu mina älskade vänner så är det dags för mig och duschen!!

See yaaaa later!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0