Segt var det här

Nu börjar ögonen kännas tunga, magen tom och kroppen ultra seg! Dagen är i alla fall slut. Så gott som i alla fall! Det som gäller nu är duschen sedan MAT!! Är hungrig! Har inte heller hunnit tagit mig en eftermiddags shake så det ska bli till att göra en kvälls shake i ställert! Sedan jag bloggade sist har det rullat på. Jag longerade Antalaya efter lunch mackan och josefin red Chicko. Efter det så tog jag tag i sadlarna som skulle puttsas medans Josefin gjorde klart det sista i stallet. Sedan bytte vi så hon fortdatte puttsa och jag bar foder som Catrin ska köra med till Halmstad i morgon. Sedan tömde vi Vivaron på ännu mer saker och packat stövlar smat puttsat upp Catrins stövlar som hon ska ha som visnings ex under Falstrbo. Hennes stövlar som hon beställde med bling bling har inte kommit ännu. Dröjer nog en månad till på dom, men dom ska jag ta bilder på så ska ni få se bling bling!!

Pratade med mamma innan och Linda hade tydligen redan kommit dit, Rickard och hon skulle inte komma förne i morgon egentlgen men hon hade väl tråkigt antar jag. Det är som så att det är Svart Terrier läger hemma i Mönsterås på brukshundklubben hela nästa vecka!

Och nästa vecka är det redan ett år sedan jag åkte upp till Arphus gard som drivs av Pether Markne och Per Sandgaard och hjälpte Antonia och hennes syster Jullan Ramel med deras hästr under Falsterbo veckan. Gud vad tiden går. Och på lördag är det ett år sedan jag åkte hem här ifrån Dressyrgården efter ha provjobbat i två veckor och onsdagen den 17 Juni alltså frörra måndane var det ett år sedan Catrin gav mig jobbet här på Dressyrgården!! Det jag inte fattar är vart tiden har tagit vägen? Jisse tid!

Som sagt nu är det duschen som gäller för mig sedan vräka i sig mat för att kanske blogga en sista gång medans jag svarar på mail och sedan boommmsss ner i sängen! Om inte mer bloggande ikväll så skrivs vi i morgon!!

Natti Natti
Kram
Timmie
Oberoende Herbalifedistributör

www.whyherbalife.co.uk
Hör av dig

Kommentarer
Postat av: L

SV: Jo, vi har vänner till familjen med softis :) han är verkligen jättehärlig men man kan inte påstå att de lyckats med uppfostran. Det är nog bäst att avstå från terrier som förstagångshundägare ;)

2009-07-10 @ 00:32:12
URL: http://edsvikenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0