Trött!

I dre senste inläggen så har nog det alla gånger varit med ordet trött, är det inte så? well jag är fortafarnde trött kan jag säga. Idag är mamma nere i Bjuv och mentalbeskriver hundar. Hade varit så skönt att få åka med hem en liten sväng, men tydligen så blir det inte så.

Catrin ska även idag starta Ikaros i msv:B5 ingår i detta årogram byten 3 ggr i vart 4:de galoppsprång. Hade faktiskt varit enkaler med 2:or eller 1:or haha!

Igår så var vi på Ryttarfesten. Vart faktiskt ganska så trevligt. Maten var väl kanske inte min favorit. Men trevliga människor och god stämning. Ulla Håkanssin bjöd på sig själv igår med några andra galna tanter med hattar på huvudet. Var ett typ utav band på plats som spelade ngra gamla visor typ som guld bruna ögon mm. Pratade även lite med hennes hästskötare. En trevlig tjej som tydligen har varit hos Ulla i ca 5 månader. Det är väl något som helt jätte kul, att Ulla efter alla dessa mästerskap och olympiader som hon har ridit, fortsätter och tänker rida så länge hon kan. Ulla 'är verkligen en profil för sporten som tyvärr glöms bort!

Nu är det åter dags att fortsätta ut till stallet!

Ska ut och rida som vanligt.

Ni vet en vanlig dag på jobbet haha!!

Bilder kommer snart hoppas jag, beror på vännen min, CORINNE!!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0