Volta

Morning mina vänner! Hur är det denna morgon? Min hade kunnat vara lite mindre irriterande. Har tre flugor som ska på alla vilkor springa rally på mig och jag håller på att gå crazzy!! Ett av världens mest irriterande djur antar jag.

Vad sker då idag. Jo så fort jag har bloggat klart här ska jag ut till stugan och ser till att allt är bra där. Ska lägga ut lite sänglinnen och handdukar. Kommer gäster som ska hura där över natten och dom skulle till och med ha ostbricka. Sicka semesterfirare. Inlfyttningen är mellan 15-16 men man vet aldrig om dom kommer tidigare eller senare. Det är bara en sak. Gillar inte när folk kommer för tididgt. Så därmed ska jag ta och dammsuga med dammsugaren som jag kallar Volta i och med att den heter Volta. Bad dammsugare är det.

Sedan är det hästarna som vanligt. Jobb jobb. Sedan får vi se vad denna dagen har att bjuda på.


Kram
Timmie



Ser ni? Volta! Inte denna dammsugaren som är våran men vi har en likadan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0