åter vägen ner

Sitter nu på tåget och väntar på att det ska börja rulla. Så jag är på väg tillbaka till Dressyrgården efter 3 härliga dagar hemma. Önskar att jag hade kunnat vara hemma lite längre. Alla andra börjar snart sin semester och ska ut och träffa vänner och bekanta. Men jag får väl åka hem snart igen.

Helgen för övrigt har varit kanon mysig. Igår så var vi över till Öland och kikade på alla människor och åt glass vid havet och på kvällen så åkte vi hem och grillade samt spelade kubb. Fick även träffa min lilla hund Jindalee som numera bor hos min morbror och trivs verkar det som men kom i hundranitti hon kände igen sin matte! Trissan blev glad som vanligt av att se mig och följde mig överallt, vart jag än gick. Synd att jag inte kan ta med mig min hund. Men så är livet. Man kan sumera helgen med skratt, MAT, mer skratt och helt jätta skön helg! Men i morgon så börjar sommarkurserna på Dressyrgården så det blir fullt hus. Vännen Corinne kommer ikväll eller i morgon kväll så vi får se när hon dyker upp.
Kommer lite bilder här nedan som togs under hlegen med lägger bara upp ett par. Fler kommer famöver!

Kram
Timmie


Här har vi Maja som hoppar efter en bolll men som hamnade ur bild!


Janne och min bror står redo att kassta pinnar som dom ändå inte kunde träffa kubben med!



Kommentarer
Postat av: Emelie

Ser ut som om du har haft några fina dar hemma :)

Kram

2009-06-21 @ 18:03:34
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Corinne

Hoppas du haft en super trevlig midsommar!



Pytte-liten & jag dyker upp i morgon kväll och sätter

Kebab(Dressyr)gården i kaos med hopp och skratt! :o)



Ps. Snygg frissa du har skaffat dig!



Kramar Corinne

2009-06-21 @ 20:01:47
URL: http://corinnesandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0