Hej!

All nya som gamla läsare! Nu så har jag äntligen fått min nya blogg klar! Den som väntar på något gott eller vad säger ni! Tack till er som har hjälp mig!!!!

Denna dagen har som sagt gått i 190 tempo hela dagen. Men jag hann till bussen och sitter nu med mitt kaffe och precis ätit en Antonberg choklad. Dagen för övrigt har som vanligt rullat på. Chiron och Totte fick komma ut i skogen en sväng kan säga att det var uppskattat att dom fick galoppera lite ute i skogen. Dock under kontrollerade former.

Conrad träningen gick fin fint igår. Catrin var nöjd och Conrad hade sett en stor utvekling på hästen. Han berättade för mig vad han ville ha ut utav övningarna som Catrin fick rida så jag kunde bli en bättre spegel! Var lite läskigt ibland då han verkligen tittade in i mina ögon, men jag släppte inte blicken utan tittade tillbaka. Han är en väldig människoläsare. Han ser direkt vilka som är intresserade och vill lära sig. Så det var kul. Vi stod även och pratade en stund efter träningen och kan säga att Conrad uppskattar verkligen Catrins ridning och det arbete hon lägger ner.

Som sagt nu sitter i Hässleholm och väntar på att tåget ska gå, 20:00 så det är en stund att vänta. Men inte gör det något utan då hinner jag jobba lite som wellnes coach och som Oberoende Herbalifedistributör. Och på tal om det så ska jag ta och ringa till distributörservicen. Behöver lite saker.

Kram
T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0