I väntans tider

Ganska så mycket vänta idad faktiskt. Har suttit i Växsjö och väntat på ett mötande tåg som var fösenat som betyder att mitt tåg är försenat vilket betyder att jag får jalla jalla till bussen som ska ta mig till Blomstermåla. Ibland är det bra att få vänta men nu börjar det bli tråkigt!

Men i morgon så är det i alla fall frisören som gäller. Hade jag åkt på minglet i lördags och skrivit kontrakt på modelljobbet så skulle jag ha blivit stylad på salongupdate. Men inte hänga läpp för det. Sedan få vi se vad morgondagen har att bjuda på. Ska i alla fall ta lite foton och lägga ut i och med att jag numera åter kan lägga ut bilder på bloggen! LOVLEY!

Sedan så vill jag bara meddela att jag har världens bästa chef! Finns nog ingen bättre chef än Catrin. Hon är både min mentor, min förebild och en vän för livet! Den utbildningen jag får hos Catrin och de möjligheter hon ger mig får man leta efter. Hon är en person som alltid finns där och man kan alltid prata med henne utan att känna sig dum. Hon förstår verkligen hur man känner och får en alltid¨på ett vättrre humör! Tack Catrin för allt!

Nu så funderar jag på att luta mig tillbaka med min mp3 i öronen och stänga av ljudet från tåget som jag kallar godvagn. Är nog lika gammlat sedan jesus var tonnåring! Skojjar inte. inkletade tuggumi överallt och det bordet jag har framför mig vågar jag inte ens fälla ner för då tror jag hela ryggstödet på stolen framför går sönder. well well jag kommer i alla fall hem.

Puss och kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Hälsa hela gänget hemma från mig! Och fin ny bloggdesign - jättenice :)

Hoppas hemresan gått bra!

2009-06-17 @ 22:06:47
URL: http://melanoz.blogg.se/
Postat av: Johannes

Tjena!



Hoppas du blev nöjd med bloggen. Det är nämligen jag som har designat den =) Skall försöka få bilderna lite större i början, så fort jag kommer på vad jag har skrivit fel i css-filen :P



Kram



/Johannes



2009-06-18 @ 02:32:20
URL: http://johannesmagnusson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0