Natti Natti

Är det för min del. Vi har grillat och skrattat under kvällen. Linda är helt underbar! Min bror och Jan, ja dom är som dom är. Men trevlig var det i alla fall, Nu så sitter jag ute i husvagnen där jag fick flytta ut då huset är fullt. Men det är mysigt med husvagn. Har en skylt på dörren där det står "Bo i husvagn är toppen, känns i hela kroppen" hur man ska tolka den får vi se i morgon. Kan både vara positivt och negativt. Kankse har mega ont i ryggen efter husvagnssängen, men det hoppas jag inte. I morgon ät der i alla fall midsommarafton och jag hoppas att det är uppehåll från regn. Mormor ska även hämtas så damen får lufta sig lite på landet.

Men nu så ligger min lilla hund och gisat in sig så jag ska ta och göra det samma!

Natti Natti!

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0