Saknad

Igår var det redan en vecka sedan jag åkte hem, helt sjukt vad tiden går. Men idag så kände jag att jag saknade min lila Trissan. Min plutte hund. Ibland så skulle jag kunna flytta hem igen bara för att kunna hålla på med hundarna.

Gåårdagen, den bjöd på lite allt möjligt som t.ex strech övningar på verandan bakom stugan så granarna tror inte vi är kloka. Den bjöd även på etr litet skrattanfall och som vanligt, ingen skrattar åt det jag skrattaå ÅT, alla skrattar ÅT mig. I wonder why?

Ska snart ta och läsa lite ur min bok som är så bra. Vill bara fortsätta läsa och  nu så har dom i alla fall hittat något så måste läsa och e vad dom har funnit i skogen i allt ösregn!
Sedan är det dags för stallet och idag är det lite mer av fullt ös medvetslös i och med att vi ska göra lite övningar under tiden vi rider. Hoppa av, göra övning som just den ryttaren behöver, hoppa upp och se eventuella resultat. Kan bli lite intressant. Ska dock inte göra detta på chiron men på chicketrixen, ska det bli.

Ska bli bättre på att blogga framöver men denna veckan är lite udda så jag hinna inte riktigt med allting. Men morgonbloggar finns det nästan alltid tid för.

Ha en fin fin Torsdag mina läsare!

Kram
Timmie

Kommentarer
Postat av: Emelie

Låter som om du har fullt upp :)

2009-06-25 @ 09:12:38
URL: http://melanoz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0