Stålande

Sol var det igår och kommer även bli idag. Så underbart. Önskar att det var lika varmt under helgen som var som detär nu, för då hade det varit en toppen helg. Får väl nöja mig med att ett inte var för mkt regn eller åska som det gjorde här.

Gårdagen, bjöd på en del skratt. Det är trevöigt med sommarkurser, man finner alltid något att skratta åt. Chiron gick i alla fall fin fint igår. galoppen i vänstervarvet var han riktigt fin. Idag ska jag rida honom direkt på morgonen, ska snart gå ut till stallet fefter jag har bloggat klart. Vart denna dagen mer för med sig återstår att se. Jag är i alla fall lite trött och hade gärna stannat i sängen lite längre idag. Eller kanske kunnat vara hemma och myst med hunden i sängen som ligger som en boll vid kudden.

Nähe mina vänner, inget större jippie inlägg men det får bli så här. Trött och skrivtorka gör det inte bra.

Ha en fin fin dag

Kram
Timmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0