Är dom?

Så läs värda som alla säger?
Nu har det kommit ut en till bok från Dan Brown. Jag har faktsit inte läst dessa böckerna men är otroligt sugen!
Men har hört från olika att ordningen i böckerna är inte så i filmerna. I böckerna ska tydligen Änglar och Demoner vara den första sedan kommer Da vinci Koden?? Någon som har koll?

Men i alla fall så hade jag en lite pippifågel i mitt öra och en hel del ugglor som hoar imossen om att jag har hela serien, återstår att se! Men gråa hår ÄR PÅ VÄG!! 


 Bild på boken Da Vinci koden      

Så en Hiss eller Diss för dessa böckerna??

Jag själv kan inte vänta på att få sätta ögonen i dessa böckerna!


Kommentarer
Postat av: Kerstin

Det stämmer att Änglar och demoner kommer först. Jag tycker absolut att böckerna är läsvärda, speciellt Änglar och demoner som är tusentals gånger bättre än filmen.

2009-11-05 @ 08:15:06
URL: http://bouncy.blogg.se/ny
Postat av: viktoria

HISS!

2009-11-05 @ 10:55:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0