Dagens tips!



bloglovin'


Jag har haft ett konto inne på bloglovin länge, men aldrig använt det. Inte fören idag!
Nu så har jag lagt över ALLA mina bloggar somjag följer dagligen. Istället för att spara dom som favoriter på datorn så har jag alla på nätet! Smidigt och enkelt samt smart ifall datorn skulle kracha eller annat så kan du ändå komma åt dina bloggar på bloglovin om du inte har ett superminna och kommer ihågalla adresser till dina bloggar!

Så har du en drös med bloggar du följer? Ja, skaffa då bloglovin! ÄLSKAR
!

BLOGLOVIN






Kommentarer
Postat av: viktoria

Har haft det och utan den hade jag aldrig hållit koll! Har dig bland andra där!

2009-11-21 @ 12:53:54
Postat av: Grisans matte

Blogglovin är kanon. Särskilt för mig som läser mer bloggar än vad jag skriver.

2009-11-21 @ 19:28:49
URL: http://minvackraste.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0