Drive in!

Just nu sitter jag och har en aningens sen lunch!

Vi gjorde i ordning både Chiron och Ikaros för att åke till Björbäck och rida.
Första gången båda två åkte i samma transport samtidigt! Men det gick bra, Chiron var jätte duktig. Käns bra med en storlek större på transporten haha!!

Sedan så måste jag bara påpeka en sak, inte något personligt till någon. Men jag är lite av en språkpolis!

ett typiskt exempel: "Brukar du ofta....." Vadå brukar ofta!  fungerar inte ihop! Antingen eller!

Brukar du gå på bio? Går du ofta på bio?

Är det någon mer än jag som är en aningens språkpolis?



Kanske borde skaffa mig en sådan här?


Nu ska Melanoz åter sätta fart! Har en del saker att göra under eftermiddagen, ja, varför ta det lugnt haha!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0