Faddergalan

                              
                                   

Sitter och kikar på faddergalan samtidigt som jag sitter vid datorn.

När man ser detta så mår man nästan nästan lite dåligt. Missuppfatta mig rätt men det är nästan tur att man inte riktigt vet om hur det är där utei världen, man skulle nog inte må så bra. Det man inte vet om har man inteont av. Men mycket vet vi och plansverige gör mycket för att hjälpa dessa barn och undomar.

När man ser ettprogram som faddergalan så uppskattar jag mittliv betydligt mer än vad man annars gör. Tänk vad saker och ting vi tar för givet som de barnen kanske drömmer om.

Jag kommer i alla fall att ställa upp med en slant!





Kommentarer
Postat av: Vivere

det klart man bidrar med en slant till dom drabbade , jag mår dåligt att se sånt , att se barn ungdomar i andra länder där det är en sån fattig dom , och det är klart man bidrar ,

2009-11-30 @ 23:38:10
URL: http://amoretesoro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0